diumenge, 13 d’octubre de 2013

[Argentona BTT] Magnífica corriolada de tardor de la roda del Joan B.

La setmana passada no va poder ser. I aquesta, entre-setmana tampoc aixi que feia ben bé dues setmanes que sortia en bici i avui... sí, avui tocava plogués o no plogués i fes el temps que fes.
Cullona, però feia molta rasca aquest matí !!
A les 08:00 a l'Agility sense la certesa que vinguès ningú perquè ningú va atendre al whatsapp...però per sort al final no he hagut de sortir sol.
Matí de corriols, d'uns quants trams que no coneixia i un de... insinuat perquè de moment continua sent més freeride que btt.

Resumint... una sortideta corriolera ben entretinguda.

BIKERS

TRACK
Duia GPS, però avui no track: error humà :(

RECORREGUT

• Sortida de l'Agility (Argentona), can Navas, Pont de la c-60 amunt i la cruïlla, el corriol del mig que serpenteja i puja fins el camí de can Ribot.
  • A la cadena de can Ribot a la dreta avall, deixem enrera el corriol alternatiu a can Ribot, deixem a la dreta el Tobogan i enfilem, a l'esquerra el corriol del Pi Tort.
  • El Pi tort ens deixa a la pista que baixa de can Ribot a DosRius, just endavant del corriol "del gorro" que baixa i baixa fins els troncs de DosRius (allà on acaba el dragon Khan)
  • Travessem DosRius i tirem cap a canyamars. Tot passat els rucs la carretereta a la dreta fins que trobem el trencall de la dreta que puja a can Bruguera.
  • Al poc de trobar la pista de pujada, corriol a l'esquerra i amunt que fa pujada pel mig del bosc.
  • Corriol pista corriol fins el Parc Forestal que atravessem anant a trobar l'antena.
  • De l'antena baixem per corriols direcció can Beatriu que és on hi ha el corriol "insinuat" que lliga amb el camí dels avis enginyers i ens arriba fins l'ermita de Sant Jaume de Traià.
  • Al final acabem ben bé a Mataró, als garrofers. El Joan cap un costat i el Salva i jo cap a Argentona.

EL MILLOR DE LA SORTIDA

• Haver coincidit amb el joan i el Salva, que no les tenia totes.
  • Els trams de corriols i enllaços que no coneixia
  • El dia que ens ha acabat fent, assoleiat i ben maco.

EL PITJOR DE LA SORTIDA

• La rasca que ens ha fet a primera hora per la Riera d'Argentona. Ja no recordavam aquestes sensacions als dits, je je...
  • Punxada del Joan (resolta super ràpida, per cert)

PLANNIG
Uf !
A saber. El Quim planeja la Ruta del Císter. Algú s'anima?